Психософія (психейога)

Вітаємо! Для доступу до сервісів, будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.

Поделиться: Соціоника в Facebook Соционика в Twitter





Головна
ТЕСТ
Аспекти
Структура та функції
Опис типів
Інтертипні відносини
Таблиця відносин
Зв'язок соціоніки та психософії
Визначення сумісності



ЕВЛФ - Газалі

 

1-а Емоція. Романтик

Носій першої емоції настільки поглинений своїми власними емоціями, що не здатний помічати емоції оточуючих його людей. Романтика відрізняють бурхливі (іноді навіть надмірно) реакції на те, що відбувається. Він не оцінює, наскільки доречним є прояв тих чи інших почуттів, оскільки вважає, що кожна його реакція - цілком природна. Захопившись якоюсь ідеєю, Романтик не може від неї відволіктися, йому необхідно повністю перегоріти, довівши свої переживання до піку. На думку Романтика, тільки він має право визначати, які емоції доречні або недоречні в тій чи іншій ситуації, і що при цьому має відчувати решта людей. Якщо він зустрічається із зворотним, якщо оточення ігнорує його емоційний стан, він може образитися, збільшити дистанцію з цими людьми, вважаючи їх байдужими та неуважними.

2-а Воля. Шляхтич

Реалізуючи свої бажання, представник другий волі завжди враховує бажання оточуючих. Шляхтич завжди цікавиться бажаннями оточуючих і намагається знайти розумний компроміс, якщо ці бажання вступають у протиріччя з його інтересами. У всіх своїх справах Шляхтич прагне того, щоб, по можливості, нічиї права не були ущемлені, у тому числі його власні. Шляхтич завжди готовий поступитися (у розумних межах) або обговорити протиріччя, що виникли, і знайти спосіб, щоб досягти компромісу. На його думку, є деяка межа, в рамках якої немає нічого неможливого, і межі можливого ним чітко усвідомлюються. Шляхтич ніколи не нав'язує своїх бажань іншим, але навпаки, бажає допомогти оточуючим визначитися зі своїми власними бажаннями та налаштований на діалог, щоб допомогти їм розібратися в собі.

3-я Логіка. Скептик.

Скептик вкрай прискіпливо розглядає логічність і послідовність у будь-яких висновках. Причому буває, що за цим розбором він не встигає, або не здатен оцінити сам результат цих висновків, та буває, що дійсно цінна інформація чи думка відкидається Скептиком, як не варта його уваги тільки з тієї причини, що під цю інформацію не було підведено достатньо переконливе та струнке логічне пояснення. Сам Скептик здогадується про ці своїй якості і тому мимоволі в будь-яких міркуваннях чекає каверзу: "Де ж на нього чекає логічна пастка?". Скептик дуже болісно сприймає критику своїх переконань та розумових здібностей, він вкрай неохоче відмовляється від своєї думки, навіть якщо приховано відчуває її неспроможність. Переконати Скептика можна лише поступово докладно обґрунтовуючи іншу точку зору, розбивши процес переконання на кілька проміжних етапів, кожного разу перевіряючи, чи все він зрозумів і прийняв. Відчуваючи свою невпевненість, він іноді відмовляється що-небудь логічно довести, бо йому страшно помилитися в логічному ланцюжку. Однак частіше він все ж таки вплутується в суперечку, і отримує велике задоволення, розбивши своїми логічними аргументами супротивника в пух і прах, втім, навіть не дивлячись на перемогу, його гризуть сумніви з цього приводу, і Скептик потребує авторитетного підтвердження своєї правоти, бажано з докладним розбором його логічних викладок.

4-а Фізика. Ледар

У питаннях фізичної сфери власник четвертої фізики сам по собі здатен задовольнятися необхідним мінімумом, який, у свою чергу, залежить від думки його оточення з цих питань. Ледаря можна назвати ледарем у прямому значенні лише у тому, що йому ліньки визначати рівень своїх власних матеріальних потреб, та тим більше йому не хочеться думати про це за інших. Йому простіше, щоб оточуючі самі вирішували, без його участі, що саме їм потрібно в матеріальному плані - необхідний їм рівень комфорту, забезпеченості тощо, а він вже, у свою чергу, готовий підтримати їх, і, по можливості, допомогти у реалізації цих потреб. Він буде виконувати їхні запити і вимоги, аби йому сказали, що саме необхідно зробити і чим він може допомогти. Що стосується своїх власних матеріальних потреб, то вони визначаються авторитетними для нього людьми, за умови, що ці потреби не входять у протиріччя з вищими функціями. Він не любить міркувань на тему побуту, фізичного здоров'я та благополуччя, ці питання, на його думку, мають бути один раз визначені та підтримуватися на належному рівні без зайвих розмов.


 




© 2010-2024 Валерія Воробйова. Передрук тексту або його фрагментів дозволяється лише із
вказуванням автора й активним гіперпосиланням на сторінку з джерелом, не закритою від пошукових систем.
Адміністратор