Психософія (психейога)

Вітаємо! Для доступу до сервісів, будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.

Поделиться: Соціоника в Facebook Соционика в Twitter





Головна
ТЕСТ
Аспекти
Структура та функції
Опис типів
Інтертипні відносини
Таблиця відносин
Зв'язок соціоніки та психософії
Визначення сумісності



ЛВЕФ - Ейнштейн

 

1-а Логіка. Догматик

Особливість носія першої логіки - впевненість у своїй правоті. Якщо це людина розумна, то подібна впевненість, як правило, народжується не на порожньому місці: він спочатку збирає інформацію, а вже потім формує свою власну думку. Ось чому спроби оскаржити його думку дозволяють вважати сперечальників "людьми нерозумними", і щиро дивуватися, як можна не розуміти очевидні речі. Догматик любить поговорити на тему, що його цікавить, і послухати, що скажуть інші розумні люди, щоб у процесі обговорення сформувати свою думку, і не любить сперечатися тільки для того, щоб довести свою правоту. Він не любить довгих міркувань, припущень та інших риторичних прийомів, метою яких є підвести слухачів до прийняття його погляду. Також йому нецікаві чужі міркування, метою яких є довести хибність його власних суджень - адже він впевнений у їх правильності, тому спроби його переконати здаються йому дурними та смішними, а якщо опоненти поводяться надто активно, це може його дратувати. Догматика відрізняє здатність до точних і лаконічних формулювань, при цьому він не любить доводити їхню точність і нервує, якщо його намагаються змусити це зробити. Якщо ж Догматику доводиться визнавати помилковість своїх переконань, це може серйозно його засмутити, аж до депресії та відчуття "що життя не вдалося".

2-а Воля. Шляхтич

Реалізуючи свої бажання, представник другий волі завжди враховує бажання оточуючих. Шляхтич завжди цікавиться бажаннями оточуючих і намагається знайти розумний компроміс, якщо ці бажання вступають у протиріччя з його інтересами. У всіх своїх справах Шляхтич прагне того, щоб, по можливості, нічиї права не були ущемлені, у тому числі його власні. Шляхтич завжди готовий поступитися (у розумних межах) або обговорити протиріччя, що виникли, і знайти спосіб, щоб досягти компромісу. На його думку, є деяка межа, в рамках якої немає нічого неможливого, і межі можливого ним чітко усвідомлюються. Шляхтич ніколи не нав'язує своїх бажань іншим, але навпаки, бажає допомогти оточуючим визначитися зі своїми власними бажаннями та налаштований на діалог, щоб допомогти їм розібратися в собі.

3-я Емоція. Сухар

Відмінна риса представника третьої емоції – бажання контролювати свої та чужі емоції з нездатністю це зробити. Сухар вкрай беззахисний перед емоційною атакою. Потрапивши у ситуацію емоційного тиску, він здатний зовсім втратити над собою контроль, чи буде він у цей момент холодний, чи замкнеться у собі, чи впаде в істерику - його поведінка не буде адекватна ситуації. У такій ситуації Сухар стає зовсім беззахисним перед глузуванням. І хоча він відчуває свою вразливість, він абсолютно не здатний захистити себе. Сухар не впевнений у своїх емоційних оцінках та переживаннях, і тому потребує безперервної ненав'язливої емоційної підтримки, уваги до його власних почуттів, постійного ненав'язливого переконання його в тому, що все добре, що він - добрий, він подобається оточуючим, не здається їм смішним, що він адекватний у своїх емоціях.

4-а Фізика. Ледар

У питаннях фізичної сфери власник четвертої фізики сам по собі здатен задовольнятися необхідним мінімумом, який, у свою чергу, залежить від думки його оточення з цих питань. Ледаря можна назвати ледарем у прямому значенні лише у тому, що йому ліньки визначати рівень своїх власних матеріальних потреб, та тим більше йому не хочеться думати про це за інших. Йому простіше, щоб оточуючі самі вирішували, без його участі, що саме їм потрібно в матеріальному плані - необхідний їм рівень комфорту, забезпеченості тощо, а він вже, у свою чергу, готовий підтримати їх, і, по можливості, допомогти у реалізації цих потреб. Він буде виконувати їхні запити і вимоги, аби йому сказали, що саме необхідно зробити і чим він може допомогти. Що стосується своїх власних матеріальних потреб, то вони визначаються авторитетними для нього людьми, за умови, що ці потреби не входять у протиріччя з вищими функціями. Він не любить міркувань на тему побуту, фізичного здоров'я та благополуччя, ці питання, на його думку, мають бути один раз визначені та підтримуватися на належному рівні без зайвих розмов.


 




© 2010-2024 Валерія Воробйова. Передрук тексту або його фрагментів дозволяється лише із
вказуванням автора й активним гіперпосиланням на сторінку з джерелом, не закритою від пошукових систем.
Адміністратор